Terugbetaal- en retourneringsbeleid
Overzicht
Ons beleid voor terugbetalingen en retouren duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retour, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen zijn uitgesloten van retour. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische artikelen, gevaarlijke materialen, of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.
Aanvullende niet-retourneerbare items:
- Cadeaubonnen
- Downloadbare softwareproducten
- Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen
Om uw retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of bewijs van aankoop nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:
- Boek met duidelijke gebruikssporen
- CD, DVD, VHS-band, software, videogame, cassetteband of vinylplaat die is geopend.
- Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Terugbetalingen
Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te informeren dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt een krediet automatisch toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.
Verlate of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem daarna contact op met uw creditcardmaatschappij; het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft uw terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via {e-mailadres}.
Aanbiedingsartikelen
Alleen artikelen met een reguliere prijs kunnen worden terugbetaald. Artikelen in de aanbieding kunnen niet worden terugbetaald.
Omruilen
We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op {e-mailadres} en stuur uw artikel naar: {fysiek adres}.
Cadeaus
Als het artikel als cadeau is gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon voor de waarde van uw retour. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt een cadeaubon naar u gemaild.
Als het artikel niet als cadeau is gemarkeerd bij aankoop, of als de gever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan u te geven, sturen we een terugbetaling naar de gever en zij zullen op de hoogte zijn van uw retour.
Verzending van retouren
Om uw product te retourneren, moet u uw product opsturen naar: {fysiek adres}.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten zijn niet-restitueerbaar. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending afgetrokken van uw terugbetaling.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw geruilde product u bereikt variëren.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via info@restaurant-sjefs-table.nl voor vragen over terugbetalingen en retouren.